hair products

hair products news and reviews

۱۷ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

اینفوگرافیک مراقبت روزانه از پوست

اینفوگرافیک های روزانه مراقبت از پوست از روال معمول مراقبت از پوست خود در اینفوگرافیک ما پیروی می کند ، این به شما کمک می کند تا پوست خود را شفاف نگه دارید و از هرگونه مشکل پوستی مانند اگزما جلوگیری کنید. هنگامی که بیش از حد یا به ترتیب نادرست استفاده می کنید، می توانید به پوست و کیف پول خود آسیب برسانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

Dermalogica Daily Microfoliant

اگر از علاقه مندان به زیبایی هستید ، احتمالاً می دانید که بهتر است از اسکراب های ریز و دانه دار صورت اجتناب کنید. اگرچه شستن صورت شما احساس رضایت بخشی می کند و غلبه بر این احساس رضایتمندی فوری دشوار است ، اما اگر لایه بردار خیلی درشت باشد ، با ایجاد میکروتیرها در پوست می تواند آسیب بیشتری به همراه داشته باشد. بسیاری از متخصصان مراقبت از پوست در عوض یک لایه بردار شیمیایی را توصیه می کنند ، اما یک اسکراب ملایم صورت وجود دارد که طرفداران زیادی را جذب کرده است- Dermalogica's Daily Microfoliant. در اینجا نگاهی داریم به این که این لایه بردار منحصر به فرد است و آیا ارزش امتحان کردن را دارد؟

 

Dermalogica چیست؟
Dermalogica توسط Jane Wurwand متولد آفریقای جنوبی تاسیس شد. او به عنوان درمانگر پوست در انگلستان آموزش دیده است ، اما در مصاحبه های خود گفته است که پس از مهاجرت به آمریکا در سال 1983 ، از عدم آموزش پیشرفته درمان پوست و بدن در ایالات متحده شگفت زده شد. ووروند و دوست پسرش (که اکنون شوهر هستند) تصمیم گرفتند در این زمینه کاری انجام دهند ، موسسه بین المللی پوست را تأسیس کردند ، یک مرکز آموزشی پوست با تمرکز بر تکنیک هایی مانند استخراج ، تخلیه لنفاوی و رفلکسولوژی و همچنین کلاسهای تجاری. Wurwands خط مراقبت از پوست Dermalogica خود را در سال 1986 راه اندازی کرد. این خط در سال اول خود 1 میلیون دلار و در سومین سال 10 میلیون دلار فروش داشت. در سال 2015 ، یونیلور اکثریت سهم خود را در این شرکت به دست آورد. امروزه 37 مکان جهانی IDI وجود دارد و به عنوان بازوی تحقیقاتی Dermalogica عمل می کند.

فلسفه درمالوجیکا چیست؟
Dermalogica یک رویکرد بالینی مزخرف و بالینی برای مراقبت از پوست دارد که در رویکرد آن و همچنین بسته بندی مستقیم آن مشهود است. همانطور که این شرکت اعلام کرده است ، Dermalogica بر سلامت پوست تمرکز دارد نه صرفاً "زیبایی". به گفته این شرکت ، محصولات Dermalogica همیشه بدون محرک ها و ترکیباتی که می توانند باعث ایجاد جوش شوند ، فرموله شده اند ، از جمله لانولین ، الکل SD ، روغن معدنی ، رنگ های مصنوعی و رایحه ها.

میکروفولیانت Dermalogica Daily چیست؟
پودر لایه بردار روزانه Daily Microfoliant یک پودر لایه بردار ملایم است که در سال 2010 راه اندازی شد. پودر سفید و برنجی را باید با آب مخلوط کنید تا خمیری خامه ای ایجاد شود ، قبل از اینکه به صورت دورانی روی صورت پخش شود. این پودر به اندازه کافی ملایم است و می تواند هر روز استفاده شود و به پوست کمک می کند تا تمیز شود و سلول های خشک و مرده سطح پوست را از بین ببرد. Dermalogica توصیه می کند که حدود نیم قاشق چایخوری پودر را پخش کرده و خمیر را قبل از آبکشی حدود یک دقیقه روی پوست بمالید.

هزینه میکروپلیانت روزانه درمالوجیکا چقدر است؟
Microfoliant Daily گران است. اندازه آزمایشی 0.45 اونس 15 دلار و بطری 2.6 اونسی 59 دلار است.

آیا Dermalogica Cruelty رایگان است؟
آره. به گفته این شرکت ، Dermalogica توسط PETA و Leaping Bunny بدون ظلم و ستم شناخته می شود. Dermalogica دارای گواهی گیاهخواری برای همه محصولات به جز چهار محصول است و فرمول هایی که در کالیفرنیا تولید می شوند فاقد رنگ ها و عطرهای مصنوعی ، روغن معدنی ، لانولین ، S.D. الکل ، پارابن و میکروپلاستیک.

میکروفولیانت روزانه درمالوجیکا چه موادی دارد؟
این پودر با پودر برنج که حاوی پاپائین (آنزیم پاپایا که به محو شدن رنگ نیز کمک می کند) و سالیسیلیک اسید (مشتق از پوست بید ، بتا هیدروکسیل اسید که لایه برداری شیمیایی را ایجاد می کند) فرموله شده است. سایر ترکیبات کلیدی شامل اسید فیتیک از سبوس برنج ، چای سفید و شیرین بیان به همراه بلغور جو دوسر کلوئیدی و آلانتوئین (موجود در چغندر قند و کامفری) برای کمک به آرامش و آرامش پوست است. در پایان فهرست مواد تشکیل دهنده ، برگ اضافی جینکو بیلوبا و روغن برگ درخت چای ، روغن پوست مرکبات پارادیزی (گریپ فروت) است.

از کجا می توان میکروفولیانت روزانه Dermalogica خرید؟
Dermalogica در وب سایت خود و خرده فروشان از جمله Sephora ، Blue Mercury ، Dermstore ، Ulta و Nordstrom و Catwalk به فروش می رسد. همچنین چندین فروشگاه شاخص Dermalogica در سراسر جهان وجود دارد که خدمات و تجزیه و تحلیل مراقبت از پوست را نیز ارائه می دهند.

آیا میکروپولیانت روزانه درمالوجیکا کار می کند؟
هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا محصولی برای شما کار می کند یا خیر ، مهم است که به یاد داشته باشید که آزمایش و خطای کوچک همیشه ضروری است. محصول قهرمان یک نفر ممکن است هیچ کاری برای پوست شما انجام ندهد یا ممکن است واکنش بدی ایجاد کند. نگاه کردن به نظرات مشتریان به عنوان نقطه شروع همیشه مفید است.

Microfoliant Daily Dermalogica چندین مقاله تحریریه و جوایز دریافت کرده است. این پودر برنده جایزه Allure Reader’s Choice 2019 و جایزه 2018 مجله انگلیسی InStyle شد. در نقد و بررسی Allure ، نویسنده خاطرنشان کرد: "من معمولاً قبل از شستشو با آب گرم حدود یک دقیقه کامل اسکراب می کنم ، زیرا خمیر به اندازه فرمول های سنتی پوسته گردویی ساینده ساینده نیست ... بلافاصله پس از شستشو ، پوست من نرم تر می شود ( هرگز از بین نمی رود) و تا حدودی درخشان به نظر می رسد. من می خواهم فکر کنم این میکروپلیانت کار خود را انجام می دهد ، اما من همچنین دوست دارم بقیه برنامه مراقبت از پوست ده مرحله ای خود را اعتبار دهم. با این حال ، من می گویم که پس از استفاده مداوم از میکروفولیانت روزانه Dermalogica Daily ، پوست حساس من (و مویرگهای شکسته من) در حال انجام است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

۱۰ ترفند آرایش - میکاپ - برای جذابتر کردن صورت خانم ها

آیا امسال برای ظاهر جدیدی در بازار هستید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اگر نحوه استفاده از ابزارهای حرفه ای را می دانید ، می توانید به هر ویژگی از چهره خود که می خواهید توجه کنید. این فقط یک درس ساده است که باید یاد بگیرید - و وقتی این کار را انجام دادید، امکانات بی پایان هستند.

 

  1. چشمانی درخشان: این ترفند هنرمند گریم وقتی برای اولین بار این کار را انجام می دهید کمی ناخوشایند به نظر می رسد ، اما زندگی بسیار تغییر می کند. شما باید خط چشم خود را روی لبه های داخلی بالا و پایین پلک های خود قرار دهید - این ناحیه بیشتر نزدیک کره چشم شما است. ظاهر شبانه کامل: باز نشده!
  2. پایه چشم/درخشش ابرو: من عاشق این هستم که از زیر پلک هایم تا انتهای ابروهایم یک درخشنده روشن بمالم. این یک راه عالی برای برجسته کردن چشمان شما و برجسته کردن رنگ سایه چشمی است که برای شب استفاده می کنید. و به عنوان یک امتیاز ، براق ، ابروهای ابری را پنهان می کند - چیزی که من همیشه در داشتن آن مجرم هستم!
  3. لیفت چشم: من فقط عاشق هایلایت هستم! یک قوس را مستقیماً در بالای ابرو خود با یک هایلایتر بکشید ، با انگشت خود مخلوط کنید و به نظر می رسد که شما لیفت چشم داشته اید! سعادت! من فقط اینقدر پول شما را پس انداز کردم
  4. لیفت مداد ابرو: اگر می خواهید روی شکل ابروهای خود کار کنید ، در واقع می توانید با تغییر شکل ابروها با مداد کاری ، ظاهر چهره خود را تغییر دهید. به سادگی با تمرکز بر قسمت بالای ابروها - نه در قسمت پایین - در یک طرح جدید رنگ آمیزی کنید.
  5. مژه های مگا: اگر از فر کننده مژه استفاده می کنید ، در اینجا ترفندی وجود دارد که به نظر می رسد هیچ کس آن را به خاطر نمی آورد. با یک سشوار ، فر خود را برای چند ثانیه گرم کنید. پنج ثانیه بیشتر نیست. این یک گام کوچک ، به موهای شما جلوه ای طولانی مدت می دهد.
  6. کانتور بینی: این ساده تر از چیزی است که فکر می کنید. با استفاده از دو رنگ مختلف فونداسیون می توانید بینی خود را کوچکتر نشان دهید. ابتدا ، کرم پودری را که یک سایه تیره تر از آنچه معمولاً در دو طرف بینی استفاده می کنید بمالید. سپس، روی گونه های خود مخلوط کنید. در نهایت ، یک سایه روشن تر انتخاب کنید و آن را روی پل بینی خود بمالید - این نازک ترین قسمت است. مخلوط کنید ، کار شما تمام است!
  7. لایه بردار لب های خود باشید: زمستان می تواند به ویژه آب بدن ما را از بین ببرد ، و یکی از راه های آماده سازی لب ها برای جدیدترین سایه مات این است که قبل از رفتن به شب ، به پاک کننده هایمان اسکراب خوبی انجام دهیم. می توانید از هر کرم لایه بردار در دست استفاده کنید یا مسواک خود را بگیرید و به آرامی برای چند ثانیه اسکراب کنید.
  8. با رژگونه به گونه های خود کمی رنگ بیافزایید: در واقع به سیب گونه های شما مربوط می شود. رنگ مورد نظر خود را در مرکز قرار دهید و سپس از انگشتان خود برای ترکیب رنگ با شقیقه خود استفاده کنید.
  9. فونداسیون لب: اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که رنگی که استفاده می کنید تا آنجا که ممکن است به آنچه که در لوله می بینید نزدیک باشد مقداری کرم روی لب های خود بمالید.
  10. با یک لکه شروع کنید: اگر قصد دارید یک شب کامل را با دوستان خود بگذرانید و نمی خواهید نگران این باشید که مجبور باشید رژ لب خود را بارها و بارها دوباره بزنید ، با یک لکه لب شروع کنید. این لزوماً رنگ کاملی را که قبل از خروج از خانه شروع کرده اید به شما نمی دهد ، اما به شما اطمینان می دهد که در طول شب مقداری رنگ روی لب خود دارید. سعی کنید لکه را با رژ لب در رنگ متناسب کنید.

منبع : Catwalk

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

9 ترفند برای داشتن موهای سالم و زیبا

در حالی که ژنتیک نقش کلیدی را ایفا می کند ، رژیم غذایی ، آب و هوا ، آلودگی و رویکرد کلی شما در مراقبت از موها همه برای حفظ جلوه تاج شما بسیار مهم است. دریابید که چگونه یک رژیم غذایی سالم و مراقبت مناسب می تواند یال شما را از بقیه بالاتر نگه دارد.

 

1. پروتئین را پمپ کنید
یک رژیم غذایی مناسب عامل مهمی در سلامت مو و پوست سر است. موها در درجه اول از پروتئین تشکیل شده اند ، بنابراین حتماً روزانه حداقل 45 گرم پروتئین بخورید. منابع خوب عبارتند از:

  • گوشت بدون چربی
  • طیور
  • ماهی
  • لوبیا
  • محصولات لبنی کم چرب
  • تخم مرغ

 

رژیم های غذایی با پروتئین ناکافی می تواند منجر به ضعیف شدن موها و شکنندگی آنها و از دست دادن رنگ مو و همچنین ریزش خود مو شود.

2. روی در مورد آن
کمبود روی می تواند باعث ریزش مو شود. برای مقابله با ریزش ، آجیل هایی مانند آجیل برزیلی ، گردو ، هویج ، بادام هندی و بادام را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

خوردن و نوشیدن مقدار زیادی از:

  • سبزیجات
  • میوه ها
  • سالاد سبز برگ
  • مقدار زیادی آب تمیز و فیلتر شده
  • مکمل های مولتی ویتامین یا روی می توانند در صورت لزوم رژیم غذایی شما را افزایش دهند.

3. موهای خود را زیبا امگا کنید
افزایش مصرف اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است باعث تحریک فولیکول های مو و غدد چربی شود. اگرچه این باعث رشد موهای شما نمی شود ، اما ممکن است سلامت پوست سر را بهبود بخشد.

اسیدهای چرب امگا 3 در ماهی های آب سرد مانند ماهی آزاد ، ساردین و شاه ماهی یافت می شود. سایر منابع خوب عبارتند از:

  • دانه کتان
  • ماست
  • پنیر خامه ای
  • سالاد
  • غلات

4. موهای خود را بشناسید
نظرات ضد و نقیضی در مورد تعداد دفعات شستن موها وجود دارد. همه اینها به ترجیحات شخصی و نیازهای فردی بستگی دارد که به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع مو و بافت شما
  • چقدر از محصولات مو استفاده می کنید
  • سطح فعالیت شما

به عنوان مثال ، افرادی که موهای چرب دارند ممکن است نیاز داشته باشند هر روز شامپو بزنند ، در حالی که افرادی که موهای خشک دارند ممکن است کمتر به شامپو نیاز داشته باشند.

5. شامپوی مناسب را انتخاب کنید
استفاده از شامپو و حالت دهنده اشتباه می تواند آسیب قابل توجهی به موها وارد کند. به دنبال محصولاتی باشید که برای نوع موهای شما مناسب است - چرب ، معمولی یا خشک - و هر مشکلی که دارید مانند شوره سر را هدف قرار دهید.

سعی کنید از شامپوهای حاوی مواد خشن مانند آمونیوم لوریل سولفات یا سدیم لوریل سولفات اجتناب کنید. و به یاد داشته باشید ، هزینه لزوماً نشان دهنده کیفیت محصول نیست.

6. شرایط خاص را دریافت کنید
نرم کردن پس از شستن موها یک قدم مهم در نرم نگه داشتن موهای شما ، براق و قابل کنترل است. می توانید یک نرم کننده جداگانه یا یک شامپو با نرم کننده داخلی انتخاب کنید.

نرم کننده را برای پخش یکنواخت شانه کنید. قبل از آبکشی ، آن را به مدت دو تا سه دقیقه روی موهای خود بگذارید.

درست مانند شستشوی مو ، همه نیازی ندارند هربار موهای خود را بشویند. آزمایش کنید تا آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

7. بشویید و برس بکشید
کارشناسان پیشنهاد می کنند که بسیاری از افراد شامپو یا شامپو را به اشتباه مصرف می کنند. قوانین استاندارد کلی عبارتند از:

موهای خود را بیش از یک بار در روز شستشو ندهید.
فقط از محصول به اندازه کافی برای پوشاندن موهای خود استفاده کنید.
از استفاده از آب بسیار گرم یا بسیار سرد خودداری کنید.
وقتی خیس هستید موها را ملایم رفتار کنید - سه برابر آسیب پذیرتر است. موهای خیس را بیش از حد با حوله مالش ندهید. برای شل شدن از شانه ای با دندان های پهن استفاده کنید ، اما زیاد شانه نکنید و موهای خیس را مسواک نزنید.

8. نکات نگهداری مو
برای قفل سالم این نکات را در نظر داشته باشید:

در حین خشک کردن با کمترین درجه حرارت را شروع کنید و به تدریج در صورت نیاز حرارت را افزایش دهید.
تا جایی که امکان دارد اجازه دهید موهای شما در هوا خشک شوند.
محل قرار دادن سنجاق ها و گیره ها را تغییر دهید تا شکستگی محلی نباشد.
اگر موهای خود را رنگ می کنید ، سایه ای انتخاب کنید که در سه سایه رنگ طبیعی شما باشد.
پوست سر خود را اغلب ماساژ دهید تا رشد موها افزایش یابد و گردش خون افزایش یابد.
موهای خود را به طور منظم - هر 10 تا 12 هفته - کوتاه کنید تا موها سالم بمانند و از شکستگی سر جلوگیری شود.
9. آن را قطع کنید
شامپو تند ، درمان مو ، محصولات حالت دهنده و برس کشیدن بیش از حد به سلامت ضعیف مو کمک می کند. با این حال ، مجرمان دیگر عبارتند از:

  • مصرف بیش از حد الکل
  • رژیم های کم کالری و تصادفی
  • کاهش هورمون تیروئید
  • استرس بیش از حد
  • رقیق کننده های خون
  • برخی داروهای تجویزی برای مشکلات قلبی ، افسردگی ، فشار خون بالا و آرتروز
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

اسفنج آرایشی (بیوتی بلندر) چیست و چه کاربردی دارد؟

Beauty Blender Catwalk

بر هیچ کس پوشیده نیست که Beautyblender آرایش خود را برای همیشه تغییر داد. هشتگ #beautyblender از آغاز تا کنون بیش از 1،000،000 بار (بله - این 1 میلیون) استفاده شده است. ما چگونه بدون آن زندگی کردیم ؟!

اگر مانند ما هستید ، احتمالاً هر روز از Beautyblender خود استفاده می کنید و آن را در روال کامل آرایش خود قرار می دهید. اما چیزهای بیشتری در Beautyblender از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد. بهترین شیوه های مفید برای دنبال کردن وجود دارد ، به همراه نکات و ترفندهایی که ممکن است هرگز به آنها فکر نکرده باشید. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نحوه استفاده از Beautyblender با تمام ارزش بدانید آورده شده است.

نحوه استفاده از اسفنج آرایشی
Beautyblender یک اسفنج آرایشی همه کاره است که تقریباً برای هر چیزی در کیف آرایش شما می توان از آن استفاده کرد: کرم پودر ، کرم bb ، کانسیلر ، شما نام آن را می گذارید. اما برای اینکه بتوانید حداکثر استفاده را از اسفنج آرایش خود ببرید ، مراحل 3 مرحله ای ما را دنبال کنید: مرطوب ، فشرده و پرش کنید.

قبل از استفاده اسفنج آرایش خود را خیس کنید

خیس
بسیاری از مردم تعجب می کنند که متوجه شده اند اسفنج آرایش Beautyblender برای مرطوب کردن استفاده می شود. قبل از هر بار استفاده ، آن را زیر شیر آب خود قرار دهید تا کاملا خیس شود. متوجه خواهید شد که اندازه Beautyblender شما تقریباً دو برابر می شود. قرار است این اتفاق بیفتد! مواد مخصوص فوم aqu فعال شده با آب در مخلوط کن به جای جذب محصول شما ، آب را جذب می کند-مقدار بیشتری از آن را روی پوست شما می گذارد بدون اینکه توسط اسفنج شما خیس شود.

چلاندن، فشار دادن
وقتی اسفنج آرایشی Beautyblender شما به طور کامل اشباع شد ، وقت آن است که آن را بیرون بیاورید. هدف این است که آرایش خود را با مخلوط کن مرطوب بمالید ، بنابراین می خواهید تمام آب اضافی را از بین ببرید. سپس Beautyblender شما باید در اندازه و رطوبت ایده آل باشد تا بتوانید در محصول خود غوطه ور شوید. شما می توانید مطمئن باشید که نمی دانید که محصول را هدر نمی دهید زیرا اسفنج شما به سادگی از بین می رود و در آن خیس نمی شود.

مالیدن بر روی پوست
حالا برای قسمت سرگرم کننده: مالیدن بر روی پوست. پودر یا کرم پودر مایع ، کرم bb یا کانسیلر را روی پوست خود بکشید تا جلوه ای بدون نقص داشته باشید. نکته حرفه ای: توصیه نمی کنیم مخلوط کن را روی صورت خود بکشید.

کشیدن اسفنج آرایش Beautyblender بر روی پوست خود ، فقط به جای قرار دادن مناسب روی محصول ، آن را جابجا می کنید. پرش یک پوشش یکنواخت و بدون درز و خط ایجاد می کند. نوک نوک تیز را در نقاطی که دسترسی به آنها سخت است مانند زیر چشم و بینی پرتاب کنید و انتهای پهن تر را روی سطوح بزرگتر مانند گونه ها ، چانه و پیشانی خود بازگردانید.

چگونه اسفنج آرایش خود را تمیز کنیم
تمیز نگه داشتن اسفنج آرایش نه تنها ماندگاری بیشتری دارد ، بلکه به تمیز نگه داشتن پوست شما نیز کمک می کند. برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و کثیفی ، بهتر است مخلوط کن را بعد از هر بار استفاده بشویید. محلول Liquid Blendercleanser ما یک فرمول بسیار موثر در عین حال ملایم است که می توانید هر روز بر روی مخلوط کن خود و همچنین برس های آرایشی استاندارد استفاده کنید. به سادگی مخلوط کن خود را با محلول مرطوب کرده و آن را به یک کف ملایم تبدیل کنید. از ابزار Keep.It.Clean ما استفاده کنید که به شما سطح محکمی می دهد تا هنگام تمیز کردن مخلوط کن خود را به آن بمالید.

اگر در حال حرکت هستید و فقط وقت کافی برای تمیز کردن سریع دارید ، چند قطره اسپری Instaclean ما را مستقیماً روی مخلوط کن خود بریزید و از یک حوله برای از بین بردن باقی مانده استفاده کنید - نیازی به آبکشی نیست. برای پاکیزگی بیشتر ، توصیه می کنیم اسفنج آرایش Beautyblender خود را هر 3-6 ماه یکبار عوض کنید ، درست مانند مسواک و ریمل خود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

دستور العمل های سم زدایی زیبایی حمام

این دستور العمل های ساده برای حمام و سم زدایی برای جوانسازی و بازسازی بدن و پوست شما عالی است. به خودتان قدرت آرامش و یک روز آرامش بخش را در آسایش خانه بدهید.

بلغور جو دوسر

اگر از خشکی ، خارش و پوسته پوسته شدن پوست رنج می برید ، حمام بلغور جو دوسر یک آرامش بخش و آرامش بخش خواهد بود. این دستور غذا به خوبی شناخته شده است و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است و ما می دانیم که شما فقط آن را دوست خواهید داشت.

برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی و احتمالاً گرفتگی زهکشی ، توصیه می کنیم 1-2 فنجان جو دوسر را به یک جوراب تمیز یا کیسه پارچه ای اضافه کنید و اجازه دهید 10-15 دقیقه در آب گرم حمام خیس شود. از همان جوراب استفاده کنید تا به آرامی مالیده و روی پوست خود استراحت دهید تا مزایای بیشتری داشته باشد.

چای

وقتی روز طولانی و پر استرسی داشتید ، چه راهی بهتر از یک حمام آرامش بخش است!

حمام چای به دلایل مختلف عالی است. آنتی اکسیدان های موجود در چای غنی و قوی هستند و بسته به شرایط می توانید انواع مختلف گیاهان مختلف را انتخاب کنید.

اگر ماهیچه های سفت یا درد دارید ، ما یک چای سبز خوب و ترکیب اسطوخودوس را پیشنهاد می کنیم.

اگر از آکنه و سایر بیماری های پوستی رنج می برید ، بابونه معجزه می کند!

اعصاب خود را آرام کرده و پوست خود را با یاسمن ترکیب گل رز مرطوب کنید.

برای اینکه به راحتی حمام چای تهیه کنید ، گزینه های متعددی دارید.

1) یک کیف مشین همراه با کراوات بردارید و گیاهان و مخلوط های خود را اضافه کنید ، کیسه را ببندید و سپس شیر را ببندید. این اجازه می دهد تا آب روی چای بریزد و در حین پر شدن وان شیب تندی داشته باشد.

2) 5-6 کیسه چای را به آب گرم حمام خود اضافه کنید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند.

از طرف دیگر ، می توانید یک قابلمه روی اجاق گاز دم کرده و پس از پر شدن در حمام خود بریزید.

انواع مختلفی از چای به غیر از موارد ذکر شده در بالا وجود دارد ، و ما توصیه می کنیم انواع مختلف چای را آزمایش کرده و امتحان کنید تا پیدا کنید کدام یک مناسب شماست

شیر و عسل با نمک

مزایای ضد پیری ، کاهش استرس و تسکین دهنده پوست این دستور حمام باید به اندازه کافی باشد تا شما را برای امتحان آن هیجان زده کند. اگر به قانع کننده تر نیاز دارید ، فقط بدانید که عسل برای جوانسازی پوست شما شناخته شده است. با شیر ترکیب شده و به پوست حس صاف و نرم می بخشد. نمک اپسوم به شل شدن و شل شدن اعصاب و ماهیچه های سفت در سراسر بدن کمک می کند.

5 قاشق غذاخوری عسل ، 1 فنجان شیر و 2 قاشق غذاخوری نمک اپسوم را در حمام خود مخلوط کنید و بعد از خیساندن بدن خود را با آب گرم و معمولی بشویید.

آب لیمو و جوش شیرین

اگر برخی از دستور العمل های دیگر ما را دیده اید ، ممکن است با کاربردهای مفید لیمو و پخت روی پوست خود آشنا باشید.

لیموها به دلیل بیرون کشیدن سموم و سایر میکروب ها از بدن شما شناخته شده اند. جوش شیرین به عنوان یک ساینده ملایم عمل می کند و باعث از بین رفتن توده های پوستی می شود و منافذ پوست شما را کوچک می کند.

این یک دستور العمل قدرتمند است و شما فقط به چند قطره آب لیمو و 1-2 قاشق غذاخوری جوش شیرین نیاز دارید. توصیه می کنیم این حمام را بیش از یک بار در هفته انجام ندهید.

روغن ضروری

نکته مهم در مورد اسانس ها این است که می توان آنها را به تنهایی برای حمام استفاده کرد یا با روغن های دیگر و همچنین سایر مواردی که قبلاً در این مقاله ذکر کردیم مخلوط کرد.

قدرتمند و مفید ، همیشه هنگام استفاده از روغن های ضروری در حمام خود مراقب باشید. به این ترتیب ، هنگام استفاده از روغن فقط به چند قطره نیاز دارید.

در اینجا فقط چند اسانس و برخی از کاربردهای آنها آورده شده است:

  • شمعدانی - برای رفع استرس و تنش و متعادل سازی پوست چرب.
  • بابونه - باعث می شود احساس شادی داشته باشید و بدن را آرام می کند و می توانید یک شب خوب بخوابید.
  • درخت چای - اگر از سرماخوردگی یا آنفولانزای جزئی رنج می بردید ، به ویژه در ماه های سرد زمستان ، این روغن برای شما مناسب است.
  • اسطوخودوس - اعصاب شما را آرام کرده و آرام می کند ، استرس و سایر تنش ها را از بین می برد.

تعداد زیادی E/O مختلف وجود دارد و بسته به نیازهای خاص شما ، برای آزمایش ، ترکیب و تطبیق و به طور کلی آزمایش کلی عالی هستند. بهترین بخش این است که شما می توانید آنها را تقریباً در هر زیبایی ، خانه و فروشگاه های بزرگ پیدا کنید!

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

انواع موی فر زنانه

 

تعیین نوع مو، یکی از مهمترین گامهای اولیه برای انتخاب محصولات مورد نیاز برای مراقبت از آن است. موهای کرلی یا فر انواع مختلفی دارند که در نمودار ذیل سعی شده است انواع آن ارائه شود. از نظر شما کدام یک برای یک خانم جذاب تر است و نگهداری آن سخت تر یا ساده تر. نظرات خود را در کامنت به اشتراک بگذارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

درمان ریزش مو برای زنان بالای 50 سال

در سن 50 سالگی، ریزش مو ، من آن را دارم ، شما نیز؟ من می دانم که به نظر می رسد موهای من بسیار ضخیم است ، اما مناطقی وجود دارد که من فولیکول های مو را از دست داده ام. بنابراین من در تلاش بودم تا چیزی را بیابم که ریزش موی ما را برای زنان بالای 50 سال برطرف کند و موهایی را که در آن مناطق دیگر وجود ندارد ترمیم کند.

من مدت زیادی را صرف تحقیق درباره بهترین راه برای بازگرداندن موهای نازک و فولیکول های موی غیاب کرده ام. شاید متوجه شده باشید که من همیشه موهایم را در یک طرف خاص پارک می کنم. خوب ، این به این دلیل است که من از طرحی دیگر مردانه بسیار طاس هستم.

در حقیقت ، طاسی مردانه من دقیقاً شبیه به پدرم است. بنابراین من تحقیقات زیادی انجام داده و برخی از محصولات را تهیه کرده ام و فرایندی را ترتیب داده ام که فکر می کنم به درمان ریزش موی سر من کمک می کند.

آیا می خواهید بدانید که من فکر می کنم چگونه می توانیم ریزش موی خود را برای زنان بالای 50 سال برطرف کنیم؟ برای مطالعه بیشتر به خواندن ادامه دهید یا فیلم من را تماشا کنید.

درمان ریزش مو زنان
دلیل آن این است که من 99٪ مطمئن هستم که این روند موثری در ترمیم موها خواهد بود. من خیلی تحقیق کردم مطالعات بالینی زیادی در مورد چگونگی رشد مجدد موها به روش طبیعی مفید و جامع وجود دارد که اطمینان دارم این روش درمانی بسیار مثر خواهد بود.

ناحیه بالای شقیقه ها ، رشد موهای من نازک شده است ، بنابراین این ناحیه در دو طرف سر من جایی است که من بر روی محصولاتی که استفاده خواهم کرد تمرکز خواهم کرد.

صدها مطالعه پزشکی وجود دارد که نشان می دهد فرایندی که امروز در اختیار شما قرار می دهم بسیار مثر است. با این حال ، من می خواهم مطمئن شوم که تحقیقات خود را انجام دهید تا احساس کنید که این یک درمان مناسب برای شما است.

روند رشد مویی که من از آن استفاده خواهم کرد دارای سه مرحله است. اولین قدم استفاده از درمارولر برای ریزش مو است. مرحله دوم افزودن یک کمپلکس پپتیدی برای موها و مرحله سوم استفاده از ماساژور پوست سر است.

نحوه استفاده از درمارولر برای رشد مو.
من از تحقیقات خود دریافتم که درمارولینگ در تحریک رشد مو بسیار موثر است. علاوه بر این ، من خوانده ام که یک رول درما 1.5 سوزنی برای ناحیه پوست سر م effectiveثرتر است.

بهترین کیفیت غلتک درما 1.5 میلی متری که من پیدا کرده ام از Gin Amber Beauty است. آنها کار زیبایی را در کنار هم قرار دادن غلطک های درما انجام می دهند ، همه غلطک های درما به یک اندازه ایجاد نمی شوند. این غلتک مخصوص درما دارای سوزن های فردی است که می خواهید هنگام جستجوی غلتک درما به دنبال آن باشید.

من هفته ای یک بار از پوست روم استفاده می کنم. من مناطق درمان را به صورت عرضی اجرا می کنم. من می خواهم مطمئن شوم که آن منطقه را با رول درما بسیار خوب کار کرده ام زیرا این باعث رشد مو در آن ناحیه می شود.

انجام هر دو طرف سر من فقط یک یا دو دقیقه طول می کشد. پس از اتمام استفاده از غلتک درما ، آن را با الکل تمیز می کنم و برای هفته آینده در کیف قرار می دهم.


بهترین سرم پپتیدی برای رشد مو.
برای سرم رشد مجدد مو ، من از Complete Recover Complex از شرکتی به نام Haielle استفاده می کنم. من از کل محصولات مراقبت از مو آنها استفاده کرده ام. این شرکت توسط یک جوان اهل ونزوئلا راه اندازی شد. او به دلیل برخی استرس ها در زندگی خود دچار ریزش مو شد. بنابراین تصمیم گرفت خط تولیدی را برای حمایت از رویش مجدد موهای خود ایجاد کند

من از طرفداران این شرکت هستم. آنها یک شرکت کوچک هستند که این کار را به درستی انجام می دهند. هایل محصولات پاکیزه تولید می کند و از راه اخلاقی پایدار است. آنها محصولی در خط تولید خود دارند به نام کمپلکس بازیابی کامل ، و این چیزی است که من به عنوان سرم برای حمایت از رشد موهایم استفاده می کنم.

من این سرم مو را خیلی دوست دارم زیرا حاوی GMO ، پارابن یا سولفات نیست. بسیار تمیز است و حاوی پپتیدهایی است که بسیار از آنها هیجان زده ام زیرا در سرم مژه ام با پپتیدها خوش شانس بودم. من قدرت پپتیدها را در حمایت از رشد مو می دانم.

این ماده علاوه بر پپتیدها ، حاوی سلول های بنیادی سیب نیز می باشد. Haielle در مورد اثربخشی این سرم رشد مو در وب سایت خود اطلاعات بیشتری دارد.

من شبها در شبهایی که درما رول نمی کنم از سرم استفاده می کنم. این سیستم تحویل بسیار جالب دارد. دکمه را فشار می دهید و قطره چکان پر می شود. بنابراین من قطره چکان را دقیقاً در مناطقی که می خواهم درمان کنم قرار می دهم ، آن را ماساژ می دهم ، و سپس از ماساژور پوست سر استفاده می کنم تا محصول را واقعاً در پوست سرم کار کند.

یکی از دلایلی که من این محصول را برای استفاده انتخاب کردم این است که روغن ندارد. بنابراین وقتی از این محصول برای پوست سرم استفاده می کنم ، مجبور نیستم موهایم را بشویم زیرا هیچ چربی در آن وجود ندارد. این فرمول از سلول های پوست محافظت می کند و علت اصلی ریزش مو را هدف قرار می دهد. هر دوی این محصولات واقعاً ثابت کرده اند که از رشد مو حمایت می کنند. من فکر می کنم با هم ترکیب فوق العاده ای برای کمک به رفع ریزش مو برای ما بیش از 50 زن خواهد بود.

ماساژور پوست سر برای رشد مو.
من به ماساژور پوست سر اشاره کردم. اگر قبلاً از یکی از این موارد استفاده نکرده اید ، می خواهید سریع تمام شده و یکی را بخرید. واقعا خیلی عالیه من همچنین یکی از موارد زیر حمام خود را برای شستن موهایم نگه می دارم ، از ماساژور پوست سر استفاده می کنم تا محصولات را روی پوست سرم بچکانم ، و این بسیار شگفت انگیز است.

استفاده از ماساژور پوست سر می تواند جریان خون را افزایش داده و تجمع را از بین ببرد ، که می تواند باعث افزایش گردش فولیکول ها شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درمان ریزش مو 3 مرحله ای برای بیش از 50 زن
به طور خلاصه ، روشی که من برای درمان ریزش موی سر استفاده می کنم. من یک بار در هفته با یک غلطک 1.5 درما رول می کنم ، و این کار را یکشنبه ها انجام می دهم. در بقیه شبهای هفته ، از مجتمع بازیابی کامل Haielle استفاده خواهم کرد. این یک سرم پپتیدی و سلول بنیادی است که از ریزش مو پشتیبانی می کند.

وقتی سرم را روی پوست سرم دارم و آن را مالیده ام ، از ماساژور سرم استفاده می کنم تا واقعاً آن ناحیه را تحریک کند و محصول را روی پوست من قرار دهد. بنابراین این روش من برای درمان ریزش موی مردانه روی سرم است.

اگر به دنبال رشد مجدد موها در هر ناحیه از سر خود هستید ، امیدوارم به من بپیوندید. من فکر می کنم برای ما سرگرم کننده خواهد بود که با هم کار کنیم!

مطمئن شوید که کاملاً عکس می گیرید. داشتن تصاویر قبل و بعد بسیار مهم است زیرا می توانم به شما قول دهم که این امر بارها و بارها برای من اتفاق افتاده است. آنچه در طول سفر اتفاق می افتد همیشه با آنچه فکر می کنم اتفاق می افتد متفاوت است ، بنابراین داشتن آن تصاویر برای ثبت روند شما بسیار مهم است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

5 نکته زیبایی که هر زنی باید بداند - بخش سوم

نکته زیبایی 3: پاک کننده خود را عاقلانه انتخاب کنید
اگر شما یک دختر (یا پسر) "آب و صابون" هستید ، ممکن است بخواهید در استراتژی پاکسازی خود تجدید نظر کنید. متخصصان پوست می گویند یکی از بهترین نکات زیبایی در اطراف استفاده از ملایم ترین پاک کننده ای است که می توانید پیدا کنید - و از آن کم استفاده کنید.

"اگرچه ممکن است وسوسه شستن چند بار صورت در روز (یا بیشتر در صورت چرب بودن پوست) عالی باشد ، اما پاکسازی بیش از حد به شما کمک نمی کند ، اگر از محصول تند - به ویژه صابون - استفاده می کنید ، ممکن است به شما آسیب برساند. پوست شما ، "می گوید Crutchfield.

صورت خود را بیش از حد شستشو دهید - بیش از دو بار در روز - و می توانید به سد چربی طبیعی ، پوشش محافظ روان کننده که پوست را سالم و سالم نگاه می دارد ، آسیب برسانید.

کراچفیلد می گوید: "هنگامی که این محافظت از بین می رود و یکپارچگی سد پوستی مختل می شود ، پوست خشک می شود - این بدان معناست که می تواند ترک خورده ، کنده شود ، خارش پیدا کند ، بسوزد ، نیش بزند یا هر ترکیبی دیگر." همچنین به این معنی است که می توانید پیرتر از سن خود به نظر برسید.

راه حل: پوست را بیش از دو بار در روز بشویید و پاک کننده خود را عاقلانه انتخاب کنید.

نکته زیبایی 4: از ابزارهای مناسب برای کار مناسب استفاده کنید
شما می توانید بهترین سایه چشم را خریداری کنید ، لوکس ترین پایه دنیا ، یک برنز مستقیم از کیف لوازم آرایشی یک سوپر مدل. اما اگر ابزارهای مناسبی برای اعمال آنها ندارید ، مزایای آنها از بین می رود.

ابزارهای "مناسب" چیست؟ برس ها باید نرم بوده و روی پوست ملایم باشند ، اما دارای ماده ای نیز هستند تا محصول را به سطح پوست خود منتقل کنید. اگر یک قلم مو را در سایه یا رژگونه فرو کنید و قبل از اینکه به صورت خود برسید رنگ آن بیفتد ، این برس بدی است ، به گفته کارشناسان.

نکته زیبایی 5: مو و آرایش را هر 2 سال یکبار به روز کنید
اگر به دیدار دوره دبیرستان می روید و صدای "شما کمی تغییر نکرده اید" را می شنوید ، بدوید ، بدوید ، به نزدیکترین سالن زیبایی بروید!

کارشناسان می گویند اگر حتی آخرین باری که مو و آرایش خود را عوض کرده اید را به خاطر ندارید ، خیلی دیر شده است.

نیک چاوز ، متخصص مو و شخصیت QVC بورلی هیلز می گوید: "در حالت ایده آل ، تصویر شما ، از جمله مو و آرایش ، باید حداقل هر دو سال یکبار به روز شود - و اگر سبک ها به طور چشمگیری تغییر کنند ، زودتر."

چاوز می گوید با حفظ ظاهر خود ، شما جوانتر و مدرن تر به نظر می رسید. چاوز می گوید: "هیچ چیز به اندازه مو و آرایش کهنه نیست.

اگر مدتی از تغییر شما می گذرد ، از پیشخوان آرایش در بخش یا فروشگاه زیبایی مورد علاقه خود دیدن کنید و از درخواست کمک نترسید. بسیاری از خطوط بهتر توسط هنرمندان گریم فروخته می شوند که می توانند به سرعت شما را از موارد جدید مطلع کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi

5 نکته زیبایی که هر زنی باید بداند - بخش دوم

نکته زیبایی 2: کرم ضد آفتاب بهترین محصول ضد پیری شما است.
قبل از اینکه به جراح پلاستیک مراجعه کنید ، قبل از اینکه نیمی از حقوق خود را بر روی آن کرم ضد پیری گران قیمت کاهش دهید ، در واقع ، قبل از هر کاری ، کرم ضد آفتاب بزنید.

در حالی که اکثر ما می دانیم که خطر سرطان پوست را کاهش می دهد ، آیا می دانستید که این یک راز زیبایی شگفت انگیز است که می تواند به جوان ماندن پوست کمک کند؟

کارشناسان می گویند دلیل این است که وقتی کرم ضد آفتاب اشعه های مضر خورشید را مسدود می کند ، اثرات پیری آنها را نیز مسدود می کند.

آنتل می گوید: "نور خورشید بر تولید کلاژن در پوست تأثیر می گذارد و بدون کلاژن ، پوست به طور طبیعی آن ظاهر غلیظ ، مرطوب ، جوان و بدون چین و چروک را حفظ نخواهد کرد." او می گوید به اندازه کافی در معرض آفتاب قرار بگیرید و پوست مدتها قبل از زمان خود چروکیده می شود.

به گفته آکادمی پوست آمریکا ، بدون محافظت از کرم های ضد آفتاب ، تنها چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید در طول سالها می تواند تغییرات قابل توجهی در ظاهر و احساس پوست ایجاد کند.

نه تنها چین و چروک و خطوط ریز بیشتری خواهید دید ، بلکه بیشتر کک و مک ، لکه های پیری و رگ های عنکبوتی نیز مشاهده خواهید کرد. پوست به خودی خود می تواند خشن و چرمی یا شل و شل به نظر برسد - همه به لطف آفتاب.

کرم ضد آفتاب می تواند از پوست شما در برابر این اشعه های مضر محافظت کند ، به طوری که حتی اگر وقت خود را در خارج از خانه بگذرانید ، احتمال اینکه چهره شما سن شما را کاهش دهد کمتر است.

کرچفیلد توصیه می کند که کرم ضد آفتابی با SPF 15 یا بالاتر انتخاب کنید. از آنجایی که نور خورشید با گذشت زمان اثر خود را از بین می برد ، اگر قرار است برای مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید باشید ، هر یک یا دو ساعت یکبار دیگر استفاده کنید.

یک گزینه دیگر: قبل از آرایش از کرم ضد آفتاب معمولی خود استفاده کنید (ابتدا باید قبل از هر چیزی استفاده شود). سپس ، برای لمس کردن ، از یک پودر معدنی سبک و شفاف برای محافظت بیشتر در طول روز استفاده کنید.


کراچفیلد می گوید: "این پودرها حاوی یک کرم ضد آفتاب طبیعی هستند و از آنجا که عموما روی پوست ایجاد نمی شوند ، می توانید در طول روز محافظت خود را افزایش دهید."

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Vahid Amini toosi