نکته زیبایی 3: پاک کننده خود را عاقلانه انتخاب کنید
اگر شما یک دختر (یا پسر) "آب و صابون" هستید ، ممکن است بخواهید در استراتژی پاکسازی خود تجدید نظر کنید. متخصصان پوست می گویند یکی از بهترین نکات زیبایی در اطراف استفاده از ملایم ترین پاک کننده ای است که می توانید پیدا کنید - و از آن کم استفاده کنید.

"اگرچه ممکن است وسوسه شستن چند بار صورت در روز (یا بیشتر در صورت چرب بودن پوست) عالی باشد ، اما پاکسازی بیش از حد به شما کمک نمی کند ، اگر از محصول تند - به ویژه صابون - استفاده می کنید ، ممکن است به شما آسیب برساند. پوست شما ، "می گوید Crutchfield.

صورت خود را بیش از حد شستشو دهید - بیش از دو بار در روز - و می توانید به سد چربی طبیعی ، پوشش محافظ روان کننده که پوست را سالم و سالم نگاه می دارد ، آسیب برسانید.

کراچفیلد می گوید: "هنگامی که این محافظت از بین می رود و یکپارچگی سد پوستی مختل می شود ، پوست خشک می شود - این بدان معناست که می تواند ترک خورده ، کنده شود ، خارش پیدا کند ، بسوزد ، نیش بزند یا هر ترکیبی دیگر." همچنین به این معنی است که می توانید پیرتر از سن خود به نظر برسید.

راه حل: پوست را بیش از دو بار در روز بشویید و پاک کننده خود را عاقلانه انتخاب کنید.

نکته زیبایی 4: از ابزارهای مناسب برای کار مناسب استفاده کنید
شما می توانید بهترین سایه چشم را خریداری کنید ، لوکس ترین پایه دنیا ، یک برنز مستقیم از کیف لوازم آرایشی یک سوپر مدل. اما اگر ابزارهای مناسبی برای اعمال آنها ندارید ، مزایای آنها از بین می رود.

ابزارهای "مناسب" چیست؟ برس ها باید نرم بوده و روی پوست ملایم باشند ، اما دارای ماده ای نیز هستند تا محصول را به سطح پوست خود منتقل کنید. اگر یک قلم مو را در سایه یا رژگونه فرو کنید و قبل از اینکه به صورت خود برسید رنگ آن بیفتد ، این برس بدی است ، به گفته کارشناسان.

نکته زیبایی 5: مو و آرایش را هر 2 سال یکبار به روز کنید
اگر به دیدار دوره دبیرستان می روید و صدای "شما کمی تغییر نکرده اید" را می شنوید ، بدوید ، بدوید ، به نزدیکترین سالن زیبایی بروید!

کارشناسان می گویند اگر حتی آخرین باری که مو و آرایش خود را عوض کرده اید را به خاطر ندارید ، خیلی دیر شده است.

نیک چاوز ، متخصص مو و شخصیت QVC بورلی هیلز می گوید: "در حالت ایده آل ، تصویر شما ، از جمله مو و آرایش ، باید حداقل هر دو سال یکبار به روز شود - و اگر سبک ها به طور چشمگیری تغییر کنند ، زودتر."

چاوز می گوید با حفظ ظاهر خود ، شما جوانتر و مدرن تر به نظر می رسید. چاوز می گوید: "هیچ چیز به اندازه مو و آرایش کهنه نیست.

اگر مدتی از تغییر شما می گذرد ، از پیشخوان آرایش در بخش یا فروشگاه زیبایی مورد علاقه خود دیدن کنید و از درخواست کمک نترسید. بسیاری از خطوط بهتر توسط هنرمندان گریم فروخته می شوند که می توانند به سرعت شما را از موارد جدید مطلع کنند.