آیا امسال برای ظاهر جدیدی در بازار هستید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اگر نحوه استفاده از ابزارهای حرفه ای را می دانید ، می توانید به هر ویژگی از چهره خود که می خواهید توجه کنید. این فقط یک درس ساده است که باید یاد بگیرید - و وقتی این کار را انجام دادید، امکانات بی پایان هستند.

 

  1. چشمانی درخشان: این ترفند هنرمند گریم وقتی برای اولین بار این کار را انجام می دهید کمی ناخوشایند به نظر می رسد ، اما زندگی بسیار تغییر می کند. شما باید خط چشم خود را روی لبه های داخلی بالا و پایین پلک های خود قرار دهید - این ناحیه بیشتر نزدیک کره چشم شما است. ظاهر شبانه کامل: باز نشده!
  2. پایه چشم/درخشش ابرو: من عاشق این هستم که از زیر پلک هایم تا انتهای ابروهایم یک درخشنده روشن بمالم. این یک راه عالی برای برجسته کردن چشمان شما و برجسته کردن رنگ سایه چشمی است که برای شب استفاده می کنید. و به عنوان یک امتیاز ، براق ، ابروهای ابری را پنهان می کند - چیزی که من همیشه در داشتن آن مجرم هستم!
  3. لیفت چشم: من فقط عاشق هایلایت هستم! یک قوس را مستقیماً در بالای ابرو خود با یک هایلایتر بکشید ، با انگشت خود مخلوط کنید و به نظر می رسد که شما لیفت چشم داشته اید! سعادت! من فقط اینقدر پول شما را پس انداز کردم
  4. لیفت مداد ابرو: اگر می خواهید روی شکل ابروهای خود کار کنید ، در واقع می توانید با تغییر شکل ابروها با مداد کاری ، ظاهر چهره خود را تغییر دهید. به سادگی با تمرکز بر قسمت بالای ابروها - نه در قسمت پایین - در یک طرح جدید رنگ آمیزی کنید.
  5. مژه های مگا: اگر از فر کننده مژه استفاده می کنید ، در اینجا ترفندی وجود دارد که به نظر می رسد هیچ کس آن را به خاطر نمی آورد. با یک سشوار ، فر خود را برای چند ثانیه گرم کنید. پنج ثانیه بیشتر نیست. این یک گام کوچک ، به موهای شما جلوه ای طولانی مدت می دهد.
  6. کانتور بینی: این ساده تر از چیزی است که فکر می کنید. با استفاده از دو رنگ مختلف فونداسیون می توانید بینی خود را کوچکتر نشان دهید. ابتدا ، کرم پودری را که یک سایه تیره تر از آنچه معمولاً در دو طرف بینی استفاده می کنید بمالید. سپس، روی گونه های خود مخلوط کنید. در نهایت ، یک سایه روشن تر انتخاب کنید و آن را روی پل بینی خود بمالید - این نازک ترین قسمت است. مخلوط کنید ، کار شما تمام است!
  7. لایه بردار لب های خود باشید: زمستان می تواند به ویژه آب بدن ما را از بین ببرد ، و یکی از راه های آماده سازی لب ها برای جدیدترین سایه مات این است که قبل از رفتن به شب ، به پاک کننده هایمان اسکراب خوبی انجام دهیم. می توانید از هر کرم لایه بردار در دست استفاده کنید یا مسواک خود را بگیرید و به آرامی برای چند ثانیه اسکراب کنید.
  8. با رژگونه به گونه های خود کمی رنگ بیافزایید: در واقع به سیب گونه های شما مربوط می شود. رنگ مورد نظر خود را در مرکز قرار دهید و سپس از انگشتان خود برای ترکیب رنگ با شقیقه خود استفاده کنید.
  9. فونداسیون لب: اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که رنگی که استفاده می کنید تا آنجا که ممکن است به آنچه که در لوله می بینید نزدیک باشد مقداری کرم روی لب های خود بمالید.
  10. با یک لکه شروع کنید: اگر قصد دارید یک شب کامل را با دوستان خود بگذرانید و نمی خواهید نگران این باشید که مجبور باشید رژ لب خود را بارها و بارها دوباره بزنید ، با یک لکه لب شروع کنید. این لزوماً رنگ کاملی را که قبل از خروج از خانه شروع کرده اید به شما نمی دهد ، اما به شما اطمینان می دهد که در طول شب مقداری رنگ روی لب خود دارید. سعی کنید لکه را با رژ لب در رنگ متناسب کنید.

منبع : Catwalk