نکته زیبایی 2: کرم ضد آفتاب بهترین محصول ضد پیری شما است.
قبل از اینکه به جراح پلاستیک مراجعه کنید ، قبل از اینکه نیمی از حقوق خود را بر روی آن کرم ضد پیری گران قیمت کاهش دهید ، در واقع ، قبل از هر کاری ، کرم ضد آفتاب بزنید.

در حالی که اکثر ما می دانیم که خطر سرطان پوست را کاهش می دهد ، آیا می دانستید که این یک راز زیبایی شگفت انگیز است که می تواند به جوان ماندن پوست کمک کند؟

کارشناسان می گویند دلیل این است که وقتی کرم ضد آفتاب اشعه های مضر خورشید را مسدود می کند ، اثرات پیری آنها را نیز مسدود می کند.

آنتل می گوید: "نور خورشید بر تولید کلاژن در پوست تأثیر می گذارد و بدون کلاژن ، پوست به طور طبیعی آن ظاهر غلیظ ، مرطوب ، جوان و بدون چین و چروک را حفظ نخواهد کرد." او می گوید به اندازه کافی در معرض آفتاب قرار بگیرید و پوست مدتها قبل از زمان خود چروکیده می شود.

به گفته آکادمی پوست آمریکا ، بدون محافظت از کرم های ضد آفتاب ، تنها چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید در طول سالها می تواند تغییرات قابل توجهی در ظاهر و احساس پوست ایجاد کند.

نه تنها چین و چروک و خطوط ریز بیشتری خواهید دید ، بلکه بیشتر کک و مک ، لکه های پیری و رگ های عنکبوتی نیز مشاهده خواهید کرد. پوست به خودی خود می تواند خشن و چرمی یا شل و شل به نظر برسد - همه به لطف آفتاب.

کرم ضد آفتاب می تواند از پوست شما در برابر این اشعه های مضر محافظت کند ، به طوری که حتی اگر وقت خود را در خارج از خانه بگذرانید ، احتمال اینکه چهره شما سن شما را کاهش دهد کمتر است.

کرچفیلد توصیه می کند که کرم ضد آفتابی با SPF 15 یا بالاتر انتخاب کنید. از آنجایی که نور خورشید با گذشت زمان اثر خود را از بین می برد ، اگر قرار است برای مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید باشید ، هر یک یا دو ساعت یکبار دیگر استفاده کنید.

یک گزینه دیگر: قبل از آرایش از کرم ضد آفتاب معمولی خود استفاده کنید (ابتدا باید قبل از هر چیزی استفاده شود). سپس ، برای لمس کردن ، از یک پودر معدنی سبک و شفاف برای محافظت بیشتر در طول روز استفاده کنید.


کراچفیلد می گوید: "این پودرها حاوی یک کرم ضد آفتاب طبیعی هستند و از آنجا که عموما روی پوست ایجاد نمی شوند ، می توانید در طول روز محافظت خود را افزایش دهید."