این دستور العمل های ساده برای حمام و سم زدایی برای جوانسازی و بازسازی بدن و پوست شما عالی است. به خودتان قدرت آرامش و یک روز آرامش بخش را در آسایش خانه بدهید.

بلغور جو دوسر

اگر از خشکی ، خارش و پوسته پوسته شدن پوست رنج می برید ، حمام بلغور جو دوسر یک آرامش بخش و آرامش بخش خواهد بود. این دستور غذا به خوبی شناخته شده است و برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است و ما می دانیم که شما فقط آن را دوست خواهید داشت.

برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی و احتمالاً گرفتگی زهکشی ، توصیه می کنیم 1-2 فنجان جو دوسر را به یک جوراب تمیز یا کیسه پارچه ای اضافه کنید و اجازه دهید 10-15 دقیقه در آب گرم حمام خیس شود. از همان جوراب استفاده کنید تا به آرامی مالیده و روی پوست خود استراحت دهید تا مزایای بیشتری داشته باشد.

چای

وقتی روز طولانی و پر استرسی داشتید ، چه راهی بهتر از یک حمام آرامش بخش است!

حمام چای به دلایل مختلف عالی است. آنتی اکسیدان های موجود در چای غنی و قوی هستند و بسته به شرایط می توانید انواع مختلف گیاهان مختلف را انتخاب کنید.

اگر ماهیچه های سفت یا درد دارید ، ما یک چای سبز خوب و ترکیب اسطوخودوس را پیشنهاد می کنیم.

اگر از آکنه و سایر بیماری های پوستی رنج می برید ، بابونه معجزه می کند!

اعصاب خود را آرام کرده و پوست خود را با یاسمن ترکیب گل رز مرطوب کنید.

برای اینکه به راحتی حمام چای تهیه کنید ، گزینه های متعددی دارید.

1) یک کیف مشین همراه با کراوات بردارید و گیاهان و مخلوط های خود را اضافه کنید ، کیسه را ببندید و سپس شیر را ببندید. این اجازه می دهد تا آب روی چای بریزد و در حین پر شدن وان شیب تندی داشته باشد.

2) 5-6 کیسه چای را به آب گرم حمام خود اضافه کنید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند.

از طرف دیگر ، می توانید یک قابلمه روی اجاق گاز دم کرده و پس از پر شدن در حمام خود بریزید.

انواع مختلفی از چای به غیر از موارد ذکر شده در بالا وجود دارد ، و ما توصیه می کنیم انواع مختلف چای را آزمایش کرده و امتحان کنید تا پیدا کنید کدام یک مناسب شماست

شیر و عسل با نمک

مزایای ضد پیری ، کاهش استرس و تسکین دهنده پوست این دستور حمام باید به اندازه کافی باشد تا شما را برای امتحان آن هیجان زده کند. اگر به قانع کننده تر نیاز دارید ، فقط بدانید که عسل برای جوانسازی پوست شما شناخته شده است. با شیر ترکیب شده و به پوست حس صاف و نرم می بخشد. نمک اپسوم به شل شدن و شل شدن اعصاب و ماهیچه های سفت در سراسر بدن کمک می کند.

5 قاشق غذاخوری عسل ، 1 فنجان شیر و 2 قاشق غذاخوری نمک اپسوم را در حمام خود مخلوط کنید و بعد از خیساندن بدن خود را با آب گرم و معمولی بشویید.

آب لیمو و جوش شیرین

اگر برخی از دستور العمل های دیگر ما را دیده اید ، ممکن است با کاربردهای مفید لیمو و پخت روی پوست خود آشنا باشید.

لیموها به دلیل بیرون کشیدن سموم و سایر میکروب ها از بدن شما شناخته شده اند. جوش شیرین به عنوان یک ساینده ملایم عمل می کند و باعث از بین رفتن توده های پوستی می شود و منافذ پوست شما را کوچک می کند.

این یک دستور العمل قدرتمند است و شما فقط به چند قطره آب لیمو و 1-2 قاشق غذاخوری جوش شیرین نیاز دارید. توصیه می کنیم این حمام را بیش از یک بار در هفته انجام ندهید.

روغن ضروری

نکته مهم در مورد اسانس ها این است که می توان آنها را به تنهایی برای حمام استفاده کرد یا با روغن های دیگر و همچنین سایر مواردی که قبلاً در این مقاله ذکر کردیم مخلوط کرد.

قدرتمند و مفید ، همیشه هنگام استفاده از روغن های ضروری در حمام خود مراقب باشید. به این ترتیب ، هنگام استفاده از روغن فقط به چند قطره نیاز دارید.

در اینجا فقط چند اسانس و برخی از کاربردهای آنها آورده شده است:

  • شمعدانی - برای رفع استرس و تنش و متعادل سازی پوست چرب.
  • بابونه - باعث می شود احساس شادی داشته باشید و بدن را آرام می کند و می توانید یک شب خوب بخوابید.
  • درخت چای - اگر از سرماخوردگی یا آنفولانزای جزئی رنج می بردید ، به ویژه در ماه های سرد زمستان ، این روغن برای شما مناسب است.
  • اسطوخودوس - اعصاب شما را آرام کرده و آرام می کند ، استرس و سایر تنش ها را از بین می برد.

تعداد زیادی E/O مختلف وجود دارد و بسته به نیازهای خاص شما ، برای آزمایش ، ترکیب و تطبیق و به طور کلی آزمایش کلی عالی هستند. بهترین بخش این است که شما می توانید آنها را تقریباً در هر زیبایی ، خانه و فروشگاه های بزرگ پیدا کنید!