در سن 50 سالگی، ریزش مو ، من آن را دارم ، شما نیز؟ من می دانم که به نظر می رسد موهای من بسیار ضخیم است ، اما مناطقی وجود دارد که من فولیکول های مو را از دست داده ام. بنابراین من در تلاش بودم تا چیزی را بیابم که ریزش موی ما را برای زنان بالای 50 سال برطرف کند و موهایی را که در آن مناطق دیگر وجود ندارد ترمیم کند.

من مدت زیادی را صرف تحقیق درباره بهترین راه برای بازگرداندن موهای نازک و فولیکول های موی غیاب کرده ام. شاید متوجه شده باشید که من همیشه موهایم را در یک طرف خاص پارک می کنم. خوب ، این به این دلیل است که من از طرحی دیگر مردانه بسیار طاس هستم.

در حقیقت ، طاسی مردانه من دقیقاً شبیه به پدرم است. بنابراین من تحقیقات زیادی انجام داده و برخی از محصولات را تهیه کرده ام و فرایندی را ترتیب داده ام که فکر می کنم به درمان ریزش موی سر من کمک می کند.

آیا می خواهید بدانید که من فکر می کنم چگونه می توانیم ریزش موی خود را برای زنان بالای 50 سال برطرف کنیم؟ برای مطالعه بیشتر به خواندن ادامه دهید یا فیلم من را تماشا کنید.

درمان ریزش مو زنان
دلیل آن این است که من 99٪ مطمئن هستم که این روند موثری در ترمیم موها خواهد بود. من خیلی تحقیق کردم مطالعات بالینی زیادی در مورد چگونگی رشد مجدد موها به روش طبیعی مفید و جامع وجود دارد که اطمینان دارم این روش درمانی بسیار مثر خواهد بود.

ناحیه بالای شقیقه ها ، رشد موهای من نازک شده است ، بنابراین این ناحیه در دو طرف سر من جایی است که من بر روی محصولاتی که استفاده خواهم کرد تمرکز خواهم کرد.

صدها مطالعه پزشکی وجود دارد که نشان می دهد فرایندی که امروز در اختیار شما قرار می دهم بسیار مثر است. با این حال ، من می خواهم مطمئن شوم که تحقیقات خود را انجام دهید تا احساس کنید که این یک درمان مناسب برای شما است.

روند رشد مویی که من از آن استفاده خواهم کرد دارای سه مرحله است. اولین قدم استفاده از درمارولر برای ریزش مو است. مرحله دوم افزودن یک کمپلکس پپتیدی برای موها و مرحله سوم استفاده از ماساژور پوست سر است.

نحوه استفاده از درمارولر برای رشد مو.
من از تحقیقات خود دریافتم که درمارولینگ در تحریک رشد مو بسیار موثر است. علاوه بر این ، من خوانده ام که یک رول درما 1.5 سوزنی برای ناحیه پوست سر م effectiveثرتر است.

بهترین کیفیت غلتک درما 1.5 میلی متری که من پیدا کرده ام از Gin Amber Beauty است. آنها کار زیبایی را در کنار هم قرار دادن غلطک های درما انجام می دهند ، همه غلطک های درما به یک اندازه ایجاد نمی شوند. این غلتک مخصوص درما دارای سوزن های فردی است که می خواهید هنگام جستجوی غلتک درما به دنبال آن باشید.

من هفته ای یک بار از پوست روم استفاده می کنم. من مناطق درمان را به صورت عرضی اجرا می کنم. من می خواهم مطمئن شوم که آن منطقه را با رول درما بسیار خوب کار کرده ام زیرا این باعث رشد مو در آن ناحیه می شود.

انجام هر دو طرف سر من فقط یک یا دو دقیقه طول می کشد. پس از اتمام استفاده از غلتک درما ، آن را با الکل تمیز می کنم و برای هفته آینده در کیف قرار می دهم.


بهترین سرم پپتیدی برای رشد مو.
برای سرم رشد مجدد مو ، من از Complete Recover Complex از شرکتی به نام Haielle استفاده می کنم. من از کل محصولات مراقبت از مو آنها استفاده کرده ام. این شرکت توسط یک جوان اهل ونزوئلا راه اندازی شد. او به دلیل برخی استرس ها در زندگی خود دچار ریزش مو شد. بنابراین تصمیم گرفت خط تولیدی را برای حمایت از رویش مجدد موهای خود ایجاد کند

من از طرفداران این شرکت هستم. آنها یک شرکت کوچک هستند که این کار را به درستی انجام می دهند. هایل محصولات پاکیزه تولید می کند و از راه اخلاقی پایدار است. آنها محصولی در خط تولید خود دارند به نام کمپلکس بازیابی کامل ، و این چیزی است که من به عنوان سرم برای حمایت از رشد موهایم استفاده می کنم.

من این سرم مو را خیلی دوست دارم زیرا حاوی GMO ، پارابن یا سولفات نیست. بسیار تمیز است و حاوی پپتیدهایی است که بسیار از آنها هیجان زده ام زیرا در سرم مژه ام با پپتیدها خوش شانس بودم. من قدرت پپتیدها را در حمایت از رشد مو می دانم.

این ماده علاوه بر پپتیدها ، حاوی سلول های بنیادی سیب نیز می باشد. Haielle در مورد اثربخشی این سرم رشد مو در وب سایت خود اطلاعات بیشتری دارد.

من شبها در شبهایی که درما رول نمی کنم از سرم استفاده می کنم. این سیستم تحویل بسیار جالب دارد. دکمه را فشار می دهید و قطره چکان پر می شود. بنابراین من قطره چکان را دقیقاً در مناطقی که می خواهم درمان کنم قرار می دهم ، آن را ماساژ می دهم ، و سپس از ماساژور پوست سر استفاده می کنم تا محصول را واقعاً در پوست سرم کار کند.

یکی از دلایلی که من این محصول را برای استفاده انتخاب کردم این است که روغن ندارد. بنابراین وقتی از این محصول برای پوست سرم استفاده می کنم ، مجبور نیستم موهایم را بشویم زیرا هیچ چربی در آن وجود ندارد. این فرمول از سلول های پوست محافظت می کند و علت اصلی ریزش مو را هدف قرار می دهد. هر دوی این محصولات واقعاً ثابت کرده اند که از رشد مو حمایت می کنند. من فکر می کنم با هم ترکیب فوق العاده ای برای کمک به رفع ریزش مو برای ما بیش از 50 زن خواهد بود.

ماساژور پوست سر برای رشد مو.
من به ماساژور پوست سر اشاره کردم. اگر قبلاً از یکی از این موارد استفاده نکرده اید ، می خواهید سریع تمام شده و یکی را بخرید. واقعا خیلی عالیه من همچنین یکی از موارد زیر حمام خود را برای شستن موهایم نگه می دارم ، از ماساژور پوست سر استفاده می کنم تا محصولات را روی پوست سرم بچکانم ، و این بسیار شگفت انگیز است.

استفاده از ماساژور پوست سر می تواند جریان خون را افزایش داده و تجمع را از بین ببرد ، که می تواند باعث افزایش گردش فولیکول ها شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درمان ریزش مو 3 مرحله ای برای بیش از 50 زن
به طور خلاصه ، روشی که من برای درمان ریزش موی سر استفاده می کنم. من یک بار در هفته با یک غلطک 1.5 درما رول می کنم ، و این کار را یکشنبه ها انجام می دهم. در بقیه شبهای هفته ، از مجتمع بازیابی کامل Haielle استفاده خواهم کرد. این یک سرم پپتیدی و سلول بنیادی است که از ریزش مو پشتیبانی می کند.

وقتی سرم را روی پوست سرم دارم و آن را مالیده ام ، از ماساژور سرم استفاده می کنم تا واقعاً آن ناحیه را تحریک کند و محصول را روی پوست من قرار دهد. بنابراین این روش من برای درمان ریزش موی مردانه روی سرم است.

اگر به دنبال رشد مجدد موها در هر ناحیه از سر خود هستید ، امیدوارم به من بپیوندید. من فکر می کنم برای ما سرگرم کننده خواهد بود که با هم کار کنیم!

مطمئن شوید که کاملاً عکس می گیرید. داشتن تصاویر قبل و بعد بسیار مهم است زیرا می توانم به شما قول دهم که این امر بارها و بارها برای من اتفاق افتاده است. آنچه در طول سفر اتفاق می افتد همیشه با آنچه فکر می کنم اتفاق می افتد متفاوت است ، بنابراین داشتن آن تصاویر برای ثبت روند شما بسیار مهم است.